Helgen i pavor

Detta folks, är vad mina grannar har druckit i helgen.

7 kommentarer on “Helgen i pavor”

  1. sus70 skriver:

    Gillar Moet bäst =)

  2. Livet just nu skriver:

    Fint folk. Inte en box i sikte. Men dem har de väl, som ordentliga människor, sorterat bland kartongerna? En bild där också kanske?

  3. Pysseliten skriver:

    Mitt vintips då: 5901. Vitt. Ruppertsberger Nussbaum. Bra pratvin. 67:-

  4. Eva-Li skriver:

    Den här helgen verkar vara helt vit. Inte en pava såg jag på min hundpromenad.


Prata med mig :)

